Fül – Orr – Gégészeti betegségek

Egyik leggyakoribb megbetegedés, főleg gyermekkorban a Fül-Orr-Gégészeti betegégek közé tartozó tünetegyüttes:

• Megfázás, nátha
  • Influenza
  • Torokgyulladás
  • Mandulagyulladás
  • Fülgyulladás

Ezek gyakran együtt fordulnak elő.

Nyáron gyakran a huzat illetve légkondícionáló (utazáskor, otthon), hideg fagyi, üdítő vagy a fülben marad víz okozza ezeket. Télen pedig a “szokásos” járványok, fertőzések játszanak benne szerepet.

Leggyakoribb tünetei:

• Orrdugulás
  • Orrfolyás
  • torokfájdalom
  • Fülfájdalom

Persze meg tudja keseríteni az nyaralást is, ha beteg lesz előtte vagy alatta a gyermek.

Járhat lázzal vagy anélkül, de komoly fájdalom mindig társul hozzá.

2. Hagyományos kezelés

Hagyományos kezelés

Nem szteroid fájdalomcsillapító, lázcsillapító és gyulladáscsökkentő gyógyszerek: ezeket receptre vagy anélkül lehet szedni rendszeresen vagy időszakosan. Leggyakrabban ezeket a gyógyszereket írja fel a kezelőorvos. Komoly terhet rónak mellékhatásként a gyomorra (pl. hányinger, hányás) illetve  a májra (pl. kóros májfunkciós értékek), de okozhatnak fejfáját vagy szédülést is a gyógyszerútmutató szerint.

Antibiotikumok: ezeket szintén gyakran írják fel az orvosok. Sajnos egyre erősebb antibiotikumokat használnak már rutinszerűen. Ezek hatásához is gyakran társulnak nem kívánatos mellékhatások.

Orrspray: főleg gyermekeknél használják az orr kidugítására, a megfelelő légzés helyreállítására.

A gyulladásos folyamatokat csökkenti, ezáltal a fájdalmat is, pl. fül- vagy torokgyulladás esetén.

Összehúzza a nyálkahártyát, ezáltal csökken a gyulladásos duzzanat feszítő hatása illetve az orrnyálkahártya összehúzódása miatt jobb lesz a levegővétel is.

Segíti a gyulladt szövetek regenerációját

Javasolt készülékek:

Safe Laser 150 készülék – ehhez használjuk az orrszűkítőt vagy a még hatékonyabb száloptikát ( a torok és garat területét csak a száloptikával lehet elérni, de a fül gyulladásánál is ez a leghatékonyabb)

Sugárszűkítő orrba Safa Laser 150-hez
Gyermek sugárszűkitő orrba Safa Laser 150-hez
Száloptika fülbe Safa Laser 150-hez

Safe Laser 30 készülék

15 éve műtötték a fülemet. Azóta folyamatos fülgyulladással küzdök. Havonta 2-3x mentem orvoshoz az elviselhetetlen fájdalom miatt.

1 éve használom a Safe Laser berendezést, naponta mindkét hallójáratomat világítom 5-5 percig. A lézeres kezelés óta teljesen panaszmentes vagyok.

F. Mária

Tájékozódjon telefonon!

Küldjön üzenetet!

Hatékony-e az Ön problémájára a Safe Laser?

Safe Laser készülékek:

alkalmazási területek, árak, tartozékok