Vágás és égés

1. Háztartási balesetek

Minden háztartásban, de persze nem csak otthon, hanem bárhol vagy munkában rendszeresen szenved bárki kisebb nagyobb sérüléseket. Megégeti a kezét, lehorzsolja a lábát, beszakad a körme, elvágja vagy megszúrja az ujját stb. De ide sorolnám a gyakori, bár nem balesetnek nevezhető vízhólyagot is.
Ezek többnyire maguktól gyógyulnak vagy bármilyen házi gyógymóddal kezelhetőek.
Vannak viszont nehezebben, elhúzódóan gyógyuló, fájdalommal vagy egyéb kellemetlenséggel járó formái is ezeknek.

2. A háztartási balesetek kezelése

Természetesen a kötözések, fertőtlenítések, fájdalomcsillapítók, krémek hatalmas eszközpalettája rendelkezésre áll.

Vágás és égés lézer kezelésére javasolt készülék a Safe Laser 150

Ezek a balestek akutnak minősülnek, így napi akár 2-3x is kezelhetjük az érintett területet 3 percig a berendezéssel.

A lézer kezelés hatásaként gyors fájdalomcsillapítás és gyulladáscsökkentést tapasztalhatunk, illetve a sebek is gyorsabban, kisebb heggel gyógyulnak meg.

SL150_pic

Télen véletlenül hozzáértem a sütő belsejében a fűtőszálhoz. Azonnal “ráégett” a bőröm. “Az ilyenkor megfelelp dícsérő mondatok” után azonnali kárelhárításba kezdtem. A kézfejlemen egy 8 cm hosszú és fél cm széles területen teljesen lejött a bőr (2. fokú égés9). Nagyon fájt a hideg víz ráfolyatása után is. Ekkor jött a Safe Laser (folpackba csomagolva és az fertőtlenítve, hogy ne legyen váladékos a lézer, de a seb se fertőződjön tovébb), direkt rátéve a sebre. 3 perc múlva jelentősen csökkent a fájdalom. még egyszer lefekvés előtt lézereztem, így éjszaka már nem fájt és másnaptól sem. Összesen 3 hétig napi 1x lézereztem, gyorsan gyógyult, nem gyulladt és fertőződött be. Fél év múlva már nyoma sem volt, nem maradt sem heg, sem pigemnt hiány.

Dr. Hegedűs György

Tájékozódjon telefonon!

Küldjön üzenetet!

Hatékony-e az Ön problémájára a Safe Laser?

Safe Laser készülékek:

alkalmazási területek, árak, tartozékok