egy sokoldalú használatra tervezett lágy-lézer készülék.

Több fajta kezelést tesz lehetővé:

1. Bőrfelületre helyezve általános lézerként használható
2. Az orrnyílás bevilágítására is alkalmas
3. Fül és a száj is hatékonya kezelhető

Mely területeken használható a Safe Laser 30?
Bőrfelületi problémák

Bőrfelületi problémák, amelyek kezelhetők Safe Laser 30 készülékkel:

1. Herpesz, övsömör, pikkelysömör, felfekvések, égési és fagyási sérülések pontszerű kezelésére
2. Fül és hallójárat gyulladás gyógyulását elősegíti.
3. Fogfájást, fogíny sorvadást és gyulladást, fogíny vérzést nagymértékben csökkenti és a szájnyálkahártya sérüléseinek(pl. afta) gyógyulását felgyorsítja. Ebben nagy mértékben segíthet a fogorvosok által használt APDT (antimikrobiális fotodinámiás terápia) kezelés. Ekkor egy metilénkék oldatot megfelelő kncentrációban ráfecskendezünk a fogínyre. Ezt a baktériumok felveszik, ez néhány perc alatt megfesti a gyulladt fogínyt, ami tele van baktrériummal. Ha ezt a területet világítjuk meg a 660 nm-es Safe Laserrel (pl. Safe Laser 30), akkor a baktréiumokban szabadgyök keletkezik, mely azonnal elpusztítja azokat.
4. Fogászati kezelések, szájsebészeti műtétek, fogbeültetés után a lágy- és csontszövet gyógyulását felgyorsítja.

Orrnyílást bevilágító kezelések

1. Hámsérülések, horzsolások, operáció utáni sebek esetén elősegíti a normális szövetek regenerációját, nehezen gyógyuló sebek, fekélyek gyógyulását is megindítja.
2. Megfázás, influenza, légúti gyulladások tüneteit enyhíti, lefolyását gyorsítja.
3. Az allergiás, asztmás, szénanáthás tüneteket enyhíti illetve megszüntetheti. (Allergiaszezon előtt már 1 héttel érdemes a napi kezeléseket elkezdeni!)

Fogászati és szájbetegségek

1. Fogfájások, gyulladások hatékonyan kezelhetők
2. Fogászati kezelések, szájsebészeti műtétek, fogbeültetés után a lágy- és csontszövet gyógyulását felgyorsítja.
Fog implantátumok körül segíti a hámtapadást (csontosodási fázis).
3. Műtétek után lerövidül a gyógyulási idő, hamarabb lehet a varratokat eltávolítani.

Kezelési idő

Safe Laser 30 készülék Kezelési idő
Bőrfelületen 3 perc bőrre helyezve
Orrnyálkahártyán 3-3 perc mindkét orr- vagy fülnyílásba

Ha nem lehet a lézert a bőrre helyezni, akkor max. 1cm távolságból! kell végezni  a kezelést. Ebben az esetben nagyobb lesz a fényfolt és a kezelési idő 3-ról 9-percre nő!

Akut betegségek kezelése (a betegség a közelmúltban keletkezett):

• A kezelést 1-2 héig naponta, majd a tünetek megszűnéséig heti 3 alkalommal kell alkalmazni.  Már az első kezelés alajtt vagy 1 napon belül javulás észlelhető.

Krónikus (elhúzódó) betegségek kezelése (6-8 hétnél régebben keletkezett):

• A hosszabb ideje fennálló betegségeket ritkábban kell kezelni. Az első 2 héten 3-4 alkalommal, majd hetente 2-3x a tünetek megszűnéséig vagy jelentős csökkenéséig.
  • Krónikus (régóta fennálló) betegségeknél a gyógyulás természetesen hosszabb ideig  tart (napok, hetek, hónapok). Az első kezelések után a fájdalom fokozódhat, de ez  átmeneti jelenség.
  • Hosszútávú (több hónapos) gyógyulási folyamatoknál (pl. fekélyes sebek)10 napos,  napi szintű kúraszerű kezelés után át lehet térni a heti 3-5 alkalomra.
  • A sűrűbb vagy hosszabb ideig tartó kezelések nem feltétlenül gyorsítják a gyógyulást,  mert  van egy olyan biológiai határ, melynek elérése után besugárzással nem lehet  tovább simulálni a sejteket

Az orrnyílás bevilágításával gyógyuló betegségek kezelése:

Ez esetben a folyamatos használat javasolt külön-külön mindkét orrlyukba a tünetek megszűnéséig.

Műszaki adatok

• 30 mW teljesítmény körkörösen
  • 660 nm, lézer lámpa
  • 2 db AAA ceruzaelem

Jó-e a betegségére a lézer?

Termék ára: 77 000 Ft