Safe Laser 500 Infra

A Safe Laser 500 Infra magyar orvostechnikai találmány. Az első gyógyító lézer, mely a kórházban használt lézerekhez hasonló teljesítményű, viszont Ön is biztonságosan használhatja otthonában.

Ez a legnagyobb teljesítményű Safe Laser, ami akár 8 cm mélységben is hatékony. Számos kiegészítőjével a legsokoldalúbb Safe Laser készülék.

Mely területeken használható a Safe Laser 500?
Mozgásszervi betegségek - Degeneratív betegségek

Degeneratív elváltozások, amelyek kezelhetők Safe Laser 500 készülékkel:

Ízületi kopás, porckopás (arthrosis)
Ízületi gyulladás (arthritis)
Gerincoszlop betegségeinél fájdalom csillapítás, gyulladás csökkentés (pl. lumbágó)
Izombetegségek: pl. izomfájdalom, ízületi mozgásbeszűkülés (kontraktúra)
A mozgásszervi betegségek a test különböző pontjain illetve több ízületben okozhatnak problémákat, fájdalmakat.
A traumás és sportsérülések gyógyulási idejét a lágy-lézer terápia lerövidíti!
Műtét előtt alkalmazva gyorsítja a haematomák, ödémák felszívódását, így a műtéti terület jobban hozzáférhetővé válik, fájdalmat csökkent.
Műtétek után is használja napi 1-2x a lézert a gyorsabb gyógyulás érdekében.
Csonttörések esetében a begipszelt végtagra “kis ablakot” szoktak vágatni, így a közvetlen lézeres bevilágítás intenzíven segíti a csontosodási folyamatokat.

Mozgásszervi betegségek - sérülések

Sérülések, amelyek kezelhetők Safe Laser 500 készülékkel:

Zúzódás (contusio), húzódás (distorsio), vérömleny (haematoma) szalag, izom vagy ínszakadás (ruptura), csonttörés (fractura)

Mozgásszervi betegségek - túlerőltetésre létrejvő kórképek

Túlerőltetésre létrejövő kórképek, amelyek kezelhetők Safe Laser 500 készülékkel:

Ínhüvely gyulladások (tendinitisek), izomgyulladások (myositisek), nyáktömlő gyulladások (bursitisek)
Izmok tapadásánál v. eredésénél létrejövő csonthártya gyulladás
(pl. “teniszkönyök”= alkar feszítő izmának tapadási helyén a túlerőltetés miatt kialakult csonthártya gyulladás.)

Fájdalomcsillapítás
  1. Postherpetikus fájdalom kezelhető Safe Laser 500 készülékkel:
    övsömör (herpes zoster) gyógyulása után sokszor évekig fennálló égő fájdalom az ideg lefutása mentén.
    (pontonként 2 perc a kezelési idő az ideg lefutása mentén. Az első kezelések után kezelési reakcióként a fájdalom fokozódhat, majd javulás következik.)
  2. Fantom fájdalom kezelhető Safe Laser 500 készülékkel:
    Végtag amputáció után az elvesztett végtag helyén megjelenő fájdalom (nagyon erős kezelési reakció várható 12 órán belül, 24 órán át erősödhet a fájdalom, de a 2. kezelés után már javulás érezhető.)
Bőrgyógyászati betegségek
Safe Laser 500 készülékkel hatékonyan kezelhetők hámsérülések, horzsolások, operáció utáni sebek esetén elősegíti a normális szövetek regenerációját, nehezen gyógyuló sebek, fekélyek gyógyulását is megindítja.
Fogászati és szájbetegségek

Fogfájások, gyulladások hatékonyan kezelhetők akár az arcon átvilágítva, akár száloptika segítségével.

Fogászati kezelések, szájsebészeti műtétek, fogbeültetés után a lágy- és csontszövet gyógyulását felgyorsítja. Fog implantátumok körül segíti a hámtapadást (csontosodási fázis) akár az arcon átvilágítva is.

Műtétek után lerövidül a gyógyulási idő, hamarabb lehet a varratokat eltávolítani.

Szájzár (trismus) – Több ok miatt kialakulhat az állkapocs izmainak hosszan tartó görcse pl. begyulladt bölcsességfogtól…

Az állkapocs ízületén végzett néhány perces Safe Laser 500 Infra kezelés után az állkapocs ízületén az izom lazul, a szájzár pár perc alatt oldódik, a gyulladás csökken.

Kezelési idő

A különböző kórképeknél, betegségeknél más-más energia mennyiséget (Joule) szükséges bevinni a hatékony gyógyuláshoz. A magasabb energiabevitelt a hosszabb ideig történő besugárzással tudjuk biztosítani.

4-10 Joule energia = min. 2 perc besugárzás: Húzódások, zúzódások, izomgörcsök, mikrocirkuláció javítása, enyhébb mozgásszervi sérülések, akut és krónikus gyulladások, fogászaj és szájbetegségek, bőrproblémák.

15 Joule energia = 3 perc besugárzás: Fájdalom csillapítás, súlyosabb mozgásszervi betegségek.

25 Joule energia = 4-5 perc besugárzás: Porc regenerálás, mélyebb rétegekben lévő mozgásszervi sérülések kezelése, szalagok, izom és ínrostok szakadása, csonttörések (kezdetben akár napi 2x) A kezelések gyakorisága:

A kezelések gyakorisága a betegség fennállásának időtartamától függ. (Milyen régen keletkezek a probléma?)

1. Akut betegségek (a betegség a közelmúltban keletkezek) illetve műtét utáni esetek kezelése: A kezelést 1-2 héjg naponta, majd a tünetek megszűnéséig hej 3-szor kell alkalmazni. Már az első kezelés alaV vagy 1 napon belül javulás észlelhető! (Akut betegségeknél már az első alkalommal annyi ideig lehet a kezelést végezni, amíg a javulás nem észlelhető.)

2. Krónikus (elhúzódó) betegségek kezelése (6-8 hétnél régebben keletkezek): A hosszabb ideje fennálló betegségeket ritkábban kell kezelni. Használja a lézer készüléket heP 3-szor a tünetek megszűnéséig vagy jelentős csökkenéséig. Krónikus (régóta fennálló) betegségeknél a gyógyulás természetesen hosszabb ideig tart (napok, hetek, esetleg hónapok).

Műszaki adatok

• 500 mW teljesítmény
  • 808 nm lézer + 4db 630 nm LED
  • 1 db akkumulátor töltővel
  • Safe Laser optika – nincs szemkárosító hatása fénye sokkal mélyebb rétegekben nyelődik el, mint a piros fényű lézereké, hatása akár 8 cm mélységben is érvényesül.
Safe Laser 500 infra száloptika

szaloptika_safe_laser_500-hoz_01szaloptika_safe_laser_500-hoz_05

• Teljesítmény: 140mW folytonos  (száloptikából kilépő)
  • Kezelési idő: 15mp  4 joule energia beviteléhez
  • Adapter gumi gyűrűvel rögzíthető a Safe Laser 500 Infra fejére
Safe Laser 500 infra sugárszűkítő

sugarszukito_safe_laser_500-hoz_01sugarszukito_safe_laser_500-hoz_04

• Teljesítmény: 25mW folytonos (szűkítőből kilépő)
  • Kezelési idő: 3 perc 4 joule energia beviteléhez
  • Ráhúzható a Safe Laser 150 fejére is
  • Adapter gumi gyűrűvel rögzíthető a Safe Laser 500 Infra fejére
Safe Laser 500 infra adapter gumigyűrű
  • adapter_gumigyuru_safe_laser_500-hoz_01adapter_gumigyuru_safe_laser_500-hoz_03
  • Sugárszűkítő (orrkezelő) csatlakoztatásához
  • Száloptika csatlakoztatásához

Bemutató videó

Dr. Hegedűs alapcsomag - INGYENES

Mit kap a Safe Laser 500-hoz?

Videó gyógytornásszal – ízületi kezelési pontok pontos meghatározása, bemutatása

Kezelő lap, melyen megjelölöm a letesztelt kezelési pontokat a kezelés gyakoriságával és idejével

Kezelési protokoll és terv a vásárló és családja Safe Laser-rel kezelhető problémákra

Emailes és szükség esetén telefonos orvosi konzultáció és segítség a későbbiekben a Safe Laser megfelelő használatához

Teljeskörű orvosi tájékoztatás a konzultáció és a teszt során a Safe Laser működéséről, kutatásáról, használatáról, karbantartásáról, más orvosi és nem orvosi kezelésekkel való összehangolásáról, elért eredményekről és a páciensnél várható eredményekről

Jó-e a betegségére a lézer?

Ön akciónk keretében 9,92%-os THM hitelre vásárolhat Safe Laser 500 infra készüléket 36 hónapos futamidővel!

A Medisanat Kft a Magyar Cetelem Bank Zrt. hitelközvetítőjeként többféle hitelkonstrukcióval várja az “öngyógyulni” vágyókat.

Safe Laser 500 Infra

Termék ára: 399 000 Ft