Safe Laser

1. Mi a Safe Laser?

A lézerek gyógyító hatása már közel 50 éve bizonyított. A szoft vagy lágy lézerek hatása a fájdalomcsillapítás, gyulladáscsökkentés és az úgynevezett sejtregeneráció, a biostimuláció. A kórházi ellátásban régóta használatos a fizikoterápiában a mozgásszervi betegségek lézerkezelése. De az állatorovsi praxisban is ismert, illetve a kozmetikában is gyakran használják bőrproblémák, gyulladások, ráncok kezelésében.

Mi a Safe Laser?

A Safe Laser jelentése: biztonságos lézerkészülék. A lézer berendezéseket szemre veszélyes volta miatt csak egészségügyi szakszemélyzet működtethette, megfelelő lézerbiztonsági szabályok (lézerszemüveg, megfelelő helység, végzettség stb.) betartásával.

A Safe Laser berendezések a kórházi, orvosi szoft lézerek teljesítményével rendelkeznek, de egyben egy optikai rendszerrel vannak ellátva, ami megakadályozza a szemre való veszélyességét. Ezért lézerszemüveg és szakképesítés nélkül bárki használhatja otthonában biztonságosan.

2. Mire jó a Safe Laser?

A Safe Laser családhoz 3 készülék tartozik:

Az orrnyálkahártya lézerbesugárzásával allergiás tünetekre. Alkalmazható külső fül gyulladásainál, szájban nyálkahártya gyulladás, fogínyproblémák és afték, illetve herpesz kezelésére.

Ez a készülék 3 cm átmérőjű felületen képes hani a bőr vagy nyálkahártya felszínen. Bőrgyulladások, ekcéma, rosszul gyógyuló sebek, fekélyek, horzsolások, vágások, háztartási balesetek, ráncok, pattanások, szájnyálkahártya problémák, afta, fogyíny betegségei, gyulladásai, sorvadása, övsömör és kisgyermekek bőrkiütései, pelenkakiütései kezelésére.

Alkalmas egy sugárszűkítővel a fent említett orrnyálkahártya lézerbesugárzására.

Safe Laser 500 infra

Ez a készülék hatása a mélyebb szövetekbe is beterjed. Ezáltal a legfontosabb hatását az ízületekre, izmokra, csontokra és szalagokra, tehát a mozgásszervi problémákra fejti ki. Itt fájdalomcsillapító, gyulladáscsökkentő és biostimuláló, regeneráló hatást fejt ki. Ezáltal az ízületi kopások, gyulladások, gerinc és hátproblémák, izom húzódások, szalag sérülések, műtét utáni rehabilitáció, rándulások, ficamok esetén hatékony segítséget nyújt, Bőrfelületi hatását mutatja, hogy pl. lábszárfekély esetén is hatásos.

Safe Laser 1800 infra

Ez a legnagyobb teljesítményű Safe Laser, mely a mélyebb szövetekbe is beterjed, akár 10 cm mélységben . Ezáltal a legfontosabb hatását az ízületekre, izmokra, csontokra és szalagokra, tehát a mozgásszervi problémákra fejti ki. Itt fájdalomcsillapító, gyulladáscsökkentő és biostimuláló, regeneráló hatást fejt ki. Ezáltal az ízületi kopások, gyulladások, gerinc és hátproblémák, izom húzódások, szalag sérülések, műtét utáni rehabilitáció, rándulások, ficamok esetén hatékony segítséget nyújt, Bőrfelületi hatását mutatja, hogy pl. lábszárfekély esetén is hatásos.

Tájékozódjon telefonon!

Küldjön üzenetet!

Hatékony-e az Ön problémájára a Safe Laser?

Safe Laser készülékek:

alkalmazási területek, árak, tartozékok