Dr. Hegedűs György csípőfájdalom és porckopás ízületi és triggerpont (izomból ízületbe sugárzó fájdalom) Safe Laser kezelésével szerzett tapasztalatai és eredményei

Csípőprotézis lemondása

Dr. Hegedűs György páciensének története. Safe Laser terápia segítségével sikerült olyan javulást elérni, hogy a páciens vissza tudta mondani a csípőprotézis műtétet.

Csípőkopás kezelése Safe Laser terápiával

Dr. Hegedűs György páciensének esete. Csípőkopás kezelése Safe Laser készülékkel orvosi útmutatás szerint. Miért szükséges a kisugárzott fájdalom felderítése és kezelése az ízületi lézerterápia mellett?

Térd és csípőprotézis lemondása

Dr. Hegedűs György páciensének története. Safe Laser terápia segítségével sikerült olyan javulást elérni, hogy a páciens vissza tudta mondani a csípőprotézis és térdprotézis műtétet.

Csípőprotézis és térdprotézis műtét lemondása

Az idős páciensnek jelentős csípő- és térdfájdalmai voltak, az ízületi mozgások beszűkülésével. Csípőprotézis és térdprotézis műtétre volt előjegyzése. 2 hónapos Safe Laser 500 kezelés után fájdalma szinte teljesen megszűnt, az ízületi mozgása olyan nagy mértékben javult, hogy az orvosa levette a protézis várólistáról.

Csípőprotézis műtét elkerülhető Safe Laser terápiával?

Dr. Hegedűs György páciensének esete. Csípőprotézis műtét elkerülés Safe Laser terápiával? Miért kell a „jó” ízületekkel is foglalkozni kopás esetén, nemcsak a fájdalmas ízülettel?

Mozgásszervi rehabilitáció Safe Laser készüékkel

Dr. Hegedűs György bemutatja, hogy miért különleges a Safe Laser , miért hatékonyabb más lézerkezeléssel szemben, hogyan lehet vele ízületi gyulladást, porc kopást (pl csípő vagy térd kopás ) kezelni, a kisugárzott fájdalmat akár azonnal csökkenteni, akár protézis műtétet elkerülni. Milyen orvosi kutatás, kórházi tapasztalat áll a hátterében.

Kezdődő csípőkopás lézeres kezelése

Egy páciens esete: kezdődő csípőkopás esetén gyakran csak fájdalomcsillapítót írnak fel, ami nem oldja meg a problémát. Kezdődő csípőkopás esetén a Safe Laser akár teljes fájdalommentességet tud elérni és beindítani a porc regenerációt. Ilyenkor a legfontosabb a lézeres rehabilitáció, mert még könnyebben kezelhető az ízületi kopás.

Csípőkopás és derékfájdalom kezelése Safe Laser készülékkel

A páciensnek csípőkopás és derékfájdalma miatt az ortopéd sebész rehabilitáció nélkül azonnal csípőprotézis műtétet javasolt. A páciens ennek ellenére a Safe Laseres rehabilitációt kezdte el, és ennek hatására annyira csökkentek a panaszai, hogy jelenleg nem igényel műtétet.

Térd- és csípőfájdalom kezelése Safe Laser készülékkel

Térd- és csípőfájdalom kezelése bottal közlekedő idős hölgynél. Egyik csípőben már van protézis, de el akarja kerülni a másik oldali protézis műtétet.

Csípőfájdalom és lábrövidülés kezelése Safe Laser készülékkel

Csípőfájdalom kezelése Safe Laser készülékkel. Még a „lábrövidülés” is sokszor kezelhető a kisugárzó fájdalompontok lézeres kezelésével.

Csípőkopás és sánítás kezelése Safe Laser készülékkel

A páciens erősen sántít és ennek következtében csípőkopása és fájdalma van. A Safe Laser teszt során jelentősen csökkent a fájdalma és az ülésből felállás is sokkal könnybben ment. Egy komplex manuálterápiás, gyógytornás, lézeres kezeléssel van esélye egy hosszabtávú javulásra, nem kell azonnal a műtét.

Csípőkopás lézeres kezelése

A páciens a csípőkopásból eredő fájdalma miatt egyoldalra terhelt, a fájós lábára nem tudott ráállni. A lézeres tesztelés után, miután a kisugárzott fájdalom jelentősen csökkent, szinte teljesen egyenletesen tudott mindkét lábára terhelni és így a sántítása is megszűnt.

Csípő- és derékfájdalom kezelése Safe Laser készülékkel

A páciens csípőprotézis műtétre volt előjegyezve és a fenék-deréktáji területe fájt leginkább. A Safe Laser tesztelés során kiderült, hogy a fájdalom főleg a derkából sugárzik a csípő területére, illetve a fenékizmozat feszülése okozza a fájdalom másik részét. Így nem szükséges az előírt műtét, mivel nem a csípőkopása okozza a fájdalom nagy részét és Safe Laser otthoni kezeléssel fájdalommentessé válhat.

Csípőkopás és combfeszülés kezelése Safe Laser készülékkel

Dr. Hegedűs György páciensének csípőkopásból eredő izomfeszülés okozta a combba sugárzó fájdalmát. Ezért nehezen tudott járni. A kisugárzott fájdalompont tesztelése után lényegesen javult a járása, mert lecsökkent a fájdalma és az izomfeszülése. A problémja Safe Laserrel megoldható.

Csípőkopás és izomfeszülés Safe Laser kezelése

Dr. Hegedűs György páciensének a csípőkopása fenéktáji- és combizomzat feszüléssel járt és ez okozta a fájdalmát, sántítását. A kisugárzott fájdalompontok lézeres kezelése után a fájdalma és a sántítása is megszűnt. Így hosszútávon a porc is regenerálható.

Túlsúly miatt kialakult csípőkopás Safe Laser kezelése

Dr. Hegedűs György páciensének a jelentős túlsúlya csípőkopáshoz vezett. A túlsúlya miatt csípőprotézis műtét nem hozna eredményt. A lézeres tesztelés során a fájdalma jelentős részét egy alkalom alatt meg lehetett szüntetni. A Safe Laser rendszeres kezeléssel jobb állaotot és életminőséget lehet elérni.

Térd- és csípőkopás Safe Laser kezelése

Dr. Hegedűs György páciensének a térd- és csípőfájdalma, kopása lábrövidüléses sántítást okozott. A Safe Laser készülékkel végzett kisugárzott fájdalompontok kezelése után a lábrövidüléses sántítása, a térd- és csípőfájdalma csökkent. A lézerterápia hatékony a panaszára.

Csípőfájdalom okának Safe Laser kezelése

Dr. Hegedűs György páciense csípőfájdalommal és sántítással érkezett. A Safe Laseres tesztelés a fájdalom okának főleg az izomzatból csípőbe sugárzott fájdalmat találta és nem az ízületi kopást. A kisugárzott fájdalompontok lézeres kezelésére a fájdalom és a sántítás jelentősen csökkent. Így jelenleg nem jön szóba protézis műtét, mivel a fájdalmának fő oka nem az ízületben van.

Csípőfájdalom kezelése Safe Laser kezeléssel

Dr. Hegedűs György páciense régóta fennálló csípőfájdalom miatt érkezett. Már az első Safe Laser triggerpont (kisugárzó fájdalom pont) kezelésre jelentősen csökkent a fájdalma és javult a járása, amit a kezelésen résztvevő felesége is igazolt. Ezt tovább lehet javítani a Safe Laser rendszeres otthoni kezeléssel.