Safe Laser 500 Infra

A Safe Laser 500 Infra magyar orvostechnikai találmány. Az első gyógyító lézer, mely a kórházban használt lézerekhez hasonló teljesítményű, viszont Ön is biztonságosan használhatja otthonában.

Ez a legnagyobb teljesítményű Safe Laser, ami akár 8 cm mélységben is hatékony. Számos kiegészítőjével a legsokoldalúbb Safe Laser készülék.

Mely területeken használható a Safe Laser 500?
Mozgásszervi betegségek - Degeneratív betegségek

Degeneratív elváltozások, amelyek kezelhetők Safe Laser 500 készülékkel:

Ízületi kopás, porckopás (arthrosis)
Ízületi gyulladás (arthritis)
Gerincoszlop betegségeinél fájdalom csillapítás, gyulladás csökkentés (pl. lumbágó)
Izombetegségek: pl. izomfájdalom, ízületi mozgásbeszűkülés (kontraktúra)
A mozgásszervi betegségek a test különböző pontjain illetve több ízületben okozhatnak problémákat, fájdalmakat.
A traumás és sportsérülések gyógyulási idejét a lágy-lézer terápia lerövidíti!
Műtét előtt alkalmazva gyorsítja az ödémák felszívódását, így a műtéti terület jobban hozzáférhetővé válik, fájdalmat csökkent.
Műtétek után is használja napi 1-2x a lézert a gyorsabb gyógyulás érdekében.
Csonttörések esetében a begipszelt végtagra “kis ablakot” szoktak vágatni, így a közvetlen lézeres bevilágítás intenzíven segíti a csontosodási folyamatokat.

Mozgásszervi betegségek - sérülések

Sérülések, amelyek kezelhetők Safe Laser 500 készülékkel:

Zúzódás (contusio), húzódás (distorsio), szalag, izom vagy ínszakadás (ruptura), csonttörés (fractura)

Mozgásszervi betegségek - túlerőltetésre létrejvő kórképek

Túlerőltetésre létrejövő kórképek, amelyek kezelhetők Safe Laser 500 készülékkel:

Ínhüvely gyulladások (tendinitisek), izomgyulladások (myositisek), nyáktömlő gyulladások (bursitisek)
Izmok tapadásánál v. eredésénél létrejövő csonthártya gyulladás
(pl. “teniszkönyök”= alkar feszítő izmának tapadási helyén a túlerőltetés miatt kialakult csonthártya gyulladás.)

Fájdalomcsillapítás
Postherpetikus fájdalom kezelhető Safe Laser 500 készülékkel:
övsömör (herpes zoster) gyógyulása után sokszor évekig fennálló égő fájdalom az ideg lefutása mentén.
(pontonként 2 perc a kezelési idő az ideg lefutása mentén. Az első kezelések után kezelési reakcióként a fájdalom fokozódhat, majd javulás következik.
Bőrgyógyászati betegségek
Safe Laser 500 készülékkel hatékonyan kezelhetők hámsérülések, horzsolások, operáció utáni sebek esetén elősegíti a normális szövetek regenerációját, nehezen gyógyuló sebek, fekélyek gyógyulását is megindítja.
Fogászati és szájbetegségek
Fogfájások, gyulladások hatékonyan kezelhetők akár az arcon átvilágítva, akár száloptika segítségével.

Fogászati kezelések, szájsebészeti műtétek, fogbeültetés után a lágy- és csontszövet gyógyulását felgyorsítja.Fogszabályzáskor és fog  implantátumok körül segíti a hámtapadást, fogrögzülést (csontosodási fázis).

Kezelési idő

A különböző kórképeknél, betegségeknél más-más energia mennyiséget (Joule) szükséges bevinni a hatékony gyógyuláshoz. A magasabb energiabevitelt a hosszabb ideig történő besugárzással tudjuk biztosítani.

4-10 Joule energia = min. 2 perc besugárzás: Húzódások, zúzódások, izomgörcsök, mikrocirkuláció javítása, enyhébb mozgásszervi sérülések, akut és krónikus gyulladások, fogászaj és szájbetegségek, bőrproblémák.

15 Joule energia = 3 perc besugárzás: Fájdalom csillapítás, súlyosabb mozgásszervi betegségek.

25 Joule energia = 4-5 perc besugárzás: Porc regenerálás, mélyebb rétegekben lévő mozgásszervi sérülések kezelése, szalagok, izom és ínrostok szakadása, csonttörések (kezdetben akár napi 2x) A kezelések gyakorisága:

A kezelések gyakorisága a betegség fennállásának időtartamától függ. (Milyen régen keletkezek a probléma?)

1. Akut betegségek (a betegség a közelmúltban keletkezek) illetve műtét utáni esetek kezelése: A kezelést 1-2 héjg naponta, majd a tünetek megszűnéséig hej 3-szor kell alkalmazni. Már az első kezelés alaV vagy 1 napon belül javulás észlelhető! (Akut betegségeknél már az első alkalommal annyi ideig lehet a kezelést végezni, amíg a javulás nem észlelhető.)

2. Krónikus (elhúzódó) betegségek kezelése (6-8 hétnél régebben keletkezek): A hosszabb ideje fennálló betegségeket ritkábban kell kezelni. Használja a lézer készüléket heP 3-szor a tünetek megszűnéséig vagy jelentős csökkenéséig. Krónikus (régóta fennálló) betegségeknél a gyógyulás természetesen hosszabb ideig tart (napok, hetek, esetleg hónapok).

Műszaki adatok

• 500 mW teljesítmény
  • 808 nm lézer + 4db 630 nm LED
  • 1 db akkumulátor töltővel
  • Safe Laser optika – nincs szemkárosító hatása fénye sokkal mélyebb rétegekben nyelődik el, mint a piros fényű lézereké, hatása akár 8 cm mélységben is érvényesül.
Safe Laser 500 infra száloptika
szaloptika_safe_laser_500-hoz_01szaloptika_safe_laser_500-hoz_05

• Teljesítmény: 140mW folytonos  (száloptikából kilépő)
  • Kezelési idő: 25mp-4 perc 4-25 joule energia beviteléhez (felszíni vagy mélyszöveti terápia)
  • Adapter gumi gyűrűvel rögzíthető a Safe Laser 500 Infra fejére
Safe Laser 500 infra sugárszűkítő
sugarszukito_safe_laser_500-hoz_01sugarszukito_safe_laser_500-hoz_04

• Teljesítmény: 25mW folytonos (szűkítőből kilépő)
  • Kezelési idő: 3 perc 4 joule energia beviteléhez
  • Ráhúzható a Safe Laser 150 fejére is
  • Adapter gumi gyűrűvel rögzíthető a Safe Laser 500 Infra fejére
Safe Laser 500 infra adapter gumigyűrű
  • adapter_gumigyuru_safe_laser_500-hoz_01adapter_gumigyuru_safe_laser_500-hoz_03
  • Sugárszűkítő (orrkezelő) csatlakoztatásához
  • Száloptika csatlakoztatásához

Bemutató videó

Dr. Hegedűs alapcsomag - INGYENES
Mit kap a Safe Laser 500-hoz?

Videó gyógytornásszal – ízületi kezelési pontok pontos meghatározása, bemutatása

Kezelő lap, melyen megjelölöm a letesztelt kezelési pontokat a kezelés gyakoriságával és idejével

Kezelési protokoll és terv a vásárló és családja Safe Laser-rel kezelhető problémákra

Emailes és szükség esetén telefonos orvosi konzultáció és segítség a későbbiekben a Safe Laser megfelelő használatához

Teljeskörű orvosi tájékoztatás a konzultáció és a teszt során a Safe Laser működéséről, kutatásáról, használatáról, karbantartásáról, más orvosi és nem orvosi kezelésekkel való összehangolásáról, elért eredményekről és a páciensnél várható eredményekről

Jó-e a betegségére a lézer?

Ön akciónk keretében 0%-os THM hitelre vásárolhat Safe Laser 500 infra készüléket 10 hónapos futamidővel!

A Medisanat Kft a Magyar Cetelem Bank Zrt. hitelközvetítőjeként többféle hitelkonstrukcióval várja az “öngyógyulni” vágyókat.

Safe Laser 500 Infra