Dr. Hegedűs György, a Safe Laser orvos szakértője

Safe Laser szakértő orvos tanácsai

Egészséges életmód szakértő orvos tanácsai

Személyre szabott lézerterápiás program

Személyre szabott életmód program

Folymatos orvosi kapcsolattartás

1. Mi a Safe Laser?
A lézerek gyógyító hatása már közel 50 éve bizonyított. A szoft vagy lágy lézerek hatása a fájdalomcsillapítás, gyulladáscsökkentés és az úgynevezett sejtregeneráció, a biostimuláció. A kórházi ellátásban régóta használatos a fizikoterápiában a mozgásszervi betegségek lézerkezelése. De az állatorovsi praxisban is ismert, illetve a kozmetikában is gyakran használják bőrproblémák, gyulladások, ráncok kezelésében.

Mi a Safe Laser?

A Safe Laser jelentése: biztonságos lézerkészülék. A lézer berendezéseket szemre veszélyes volta miatt csak egészségügyi szakszemélyzet működtethette, megfelelő lézerbiztonsági szabályok (lézerszemüveg, megfelelő helység, végzettség stb.) betartásával.

A Safe Laser berendezések a kórházi, orvosi szoft lézerek teljesítményével rendelkeznek, de egyben egy optikai rendszerrel vannak ellátva, ami megakadályozza a szemre való veszélyességét. Ezért lézerszemüveg és szakképesítés nélkül bárki használhatja otthonában biztonságosan.

2. Mire jó a Safe Laser?
A Safe Laser családhoz 3 készülék tartozik:

Ez a készülék 3 cm átmérőjű felületen képes hani a bőr vagy nyálkahártya felszínen. Bőrgyulladások, ekcéma, rosszul gyógyuló sebek, fekélyek, horzsolások, vágások, háztartási balesetek, ráncok, pattanások, szájnyálkahártya problémák, afta, fogyíny betegségei, gyulladásai, sorvadása, övsömör és kisgyermekek bőrkiütései, pelenkakiütései kezelésére.

Alkalmas egy sugárszűkítővel a fent említett orrnyálkahártya lézerbesugárzására.

Safe Laser 500 infra

Ez a készülék hatása a mélyebb szövetekbe is beterjed. Ezáltal a legfontosabb hatását az ízületekre, izmokra, csontokra és szalagokra, tehát a mozgásszervi problémákra fejti ki. Itt fájdalomcsillapító, gyulladáscsökkentő és biostimuláló, regeneráló hatást fejt ki. Ezáltal az ízületi kopások, gyulladások, gerinc és hátproblémák, izom húzódások, szalag sérülések, műtét utáni rehabilitáció, rándulások, ficamok esetén hatékony segítséget nyújt, Bőrfelületi hatását mutatja, hogy pl. lábszárfekély esetén is hatásos.

Safe Laser 1800 infra

Ez a legnagyobb teljesítményű Safe Laser, mely a mélyebb szövetekbe is beterjed, akár 10 cm mélységben . Ezáltal a legfontosabb hatását az ízületekre, izmokra, csontokra és szalagokra, tehát a mozgásszervi problémákra fejti ki. Itt fájdalomcsillapító, gyulladáscsökkentő és biostimuláló, regeneráló hatást fejt ki. Ezáltal az ízületi kopások, gyulladások, gerinc és hátproblémák, izom húzódások, szalag sérülések, műtét utáni rehabilitáció, rándulások, ficamok esetén hatékony segítséget nyújt, Bőrfelületi hatását mutatja, hogy pl. lábszárfekély esetén is hatásos.

3. Safe Laser berendezések
Miket kap Dr. Hegedűs Györgytől, a Safe Laser orvos szakmai vezetőjétől a Safe Laser készülék vásárlásához
Safe Laser 1800 infra Safe Laser 500 infra Safe Laser 150
Videó gyógytornásszal – ízületi kezelési pontok pontos meghatározása, bemutatása
Kezelő lap, melyen megjelölöm a letesztelt kezelési pontokat a kezelés gyakoriságával és idejével
Kezelési protokoll és terv a vásárló és családja Safe Laser-rel kezelhető problémákra
Emailes és szükség esetén telefonos orvosi konzultáció és segítség a későbbiekben a Safe Laser megfelelő használatához
Teljeskörű orvosi tájékoztatás a konzultáció és a teszt során a Safe Laser működéséről, kutatásáról, használatáról, karbantartásáról, más orvosi és nem orvosi kezelésekkel való összehangolásáról, elért eredményekről és a páciensnél várható eredményekről
Személyre szabott táplálkozási tanácsadás (étkezés, étrendkiegészítők és gyógyszerek szedése)
Személyre szabott életmód tanácsok (folyadékfogyasztás, gyógyteák, természetes gyógymódok stb.)

Hogyan segít a Safe Laser a mozgásszervi problémákon?

Miért fontos az életmódváltoztatás a Safe Laser kezelés mellett?