Állategészségügyi problémák

Gyakran alakulnak ki házi kedvenceinknél is problémák:

• Sérülések, sebek, törések
  • Gyulladások bőrön, fülben,  genitáliákon, végbélnyílásnál
  • Ízületi problémák, gyulladások, kopások
  • Allergiák
  • Belszervi betegségek: pl. cukorbetegség, keringési betegség vagy rák
2. A problémák kezelése

Elengedhetetlen a legtöbb esetben az állatorvosi beavatkozás, kezelés gyógyszerrel vagy sebészeti úton. A krónikus betegségek rendszeres kezelése nemcsak anyagilag, hanem időráfordításban is jelentős terhet ró a gazdikra (hordani kezelésekre a kedvenceket, otthoni ápolás megoldása stb.)

Safe Laser  150

A bőrfelszínen és azalatt 1 cm-re eső problémák kezelése, illetve a vér lézerkezelési által (pl. orrbesugárzás) a vérkeringés, cukorháztartás és belső öngyógyító folyamatok beindítása

Safe Laser 500 infra

Nemcsak a bőr felületén, hanem a mély szövetekben, a bőr mélyebb területein fekvő eltérések kezelése (ízületek, fájdalmak), de a vérbesugárzás is lehetséges, de csak a bőrfelületről a nagy erek (pl. nyaki erek) irányából

• Egyszerű
  • Orvostechnikai minősítésű berendezés
  • Bárki végezheti, akár otthon magának is
  • Biztonságos (nem károsíthatja a látást, mint más lézerek)
  • Bárhol használható

Bizsu 3 éves vizsla. Kirándulás során egy faág felszakította az oldalát. A szakszerű operáció és “tölcsér” ellenére a hátsó lábával felszakította a sebét. A Safe Laser 150 napi kezelésével 2 hét alatt  fertőzés nélkül, nyomtalanul gyógyult.

Bizsu vizsla

Vércsepp vizsgálat kutyáknál

Az alábbi vizsgálatot agyhártyagyulladásban szenvedő kutyánál végeztük.

1 csepp vér vizsgálata 1600x felbontású mikroszkóppal

vér_kutya_elotteLátható a vörösvértestek összecsapzódása, a pénztekercs képződés. Ez csökkenti a vörösvértestek önálló mozgását és a sejtekhez való optimális eljutását és ott az oxigén leadását. Ezért romlik a kis kapillárisok keringése és a sejtek oxigénellátása, ami a sejtek energia-termelésének csökkenéséhez és ezáltal savasodáshoz vezet.

Mindkét orrnyílásba 5-5 perc 150 mW lézerbesugárzása után újabb vérvizsgálatot végeztünk

vér_kutya_lézerutánA beteg kutya jó reagált a lézeres orrbesugárzásra. A vörösvértestek összekapcsolódása megszűnt, optimális, önálló oxigénszállító egységekké váltak. ezáltal javul a sejtek oxigénellátása, így az energiatermelés is. Ezáltal csökken a savasodás.