Cukorbetegség szövődményei - saját tapasztalat szerint

Hazánkban több mint 1 millió cukorháztartási problémában szenvedő beteg van. Ennek legfontosabb oka a helytelen táplálkozás, a túlsúly, a mozgáshiány és a stressz. Ezek együtt is nagyon jellemzőek a magyar emberekre. A cukorbetegség nem halálos betegség közvetlenül, viszont komoly érrendszeri problémákhoz vezet hosszútávon (érszűkület, rossz vérkeringés, szív- és agyi infarktus, lábszárfekély, amputációk, merevedési zavar férfiaknál stb.) Elsősorban a kiváltó okot kellene rendezni, ami a helyes életmód kialakítása. Ezek mellett persze szükséges a külső segítség is.

2. A cukorbetegség kezelése

Tabletták: ez a leggyakoribb kezelés, hiszen a legegyszerűbb. Sajnos az életmódváltás nélkül legfeljebb szinten tudja tartani a cukorszintet (ami igen fontos), viszont magát a cukorbetegséget nem gyógyítja meg.

Inzulin: az inzulinhiányos esetekben szükséges ez a kezelés, hiszen máshogy nem tud bejutni a cukor (glükóz) a sejtekbe. Többféle adagolási módszer és lehetőség van, már létezik inzulinpumpás megoldás is, ami sokkal stabilabb vércukorszintet tud biztosítani. Szigorúan be kell tartani mellette a diétát és odafigyelni a cukormérésre is, mert a nem megfelelő, étrendhez illő inzulinmennyiség beadása a vércukorszint felborulásához vezethet, aminek súlyos következménye, szövődménye lehet.

3. Hogyan segíthet a Safe Laser?
Új magyar lézer terápia 40 éves kutatási háttérrel
1. vérkezelés orr lézerkezeléssel

Safe Laser  30 és Safe Laser 150

Tapasztalatunk és több orvosi cikk is azt mutatja, hogy a vér kezelése során a vörösvértestek összekapcsolódása (pénztekercsképződés) megszűnik, ezáltal javul, gyorsul a vérkeringés, a sejtek több oxigénhez jutnak, ezért javul a sejtek anyagcseréje, mely pozitív hatással van a vércukorszintre. Ez nem jelenti a vércukorszint csökkenését, csak az anyagcserej javulását. A cukorbetegség kialakulásában számos élettenai és életmódbeli tényező játszik szerepet (mint táplálkozás, túlsúly, stressz, mozgáshiány stb.), így csak akkor csökkenthet a lézer hatására a vércukorszint, amennyiben a fő ok a sejtek csökkent oxigénellátása volt. Ezt persze előre nem ismert.

SafeLaser_30_pic_2SL150_pic

Safe Laser  150 és Safe Laser 500 infra

A lábszárfekély, felfekvés és más, cukorbetegségből eredő felületi keringési problémák kezelése

SL150_picSL500_pic_transp